Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu

Cairns!

Blijf op de hoogte en volg José

12 September 2014 | Australië, Cairns

Hallo lieve mensen,

Ik had gister een heel reisverslag getypt maar volgens mij is er iets misgegaan dus ik ga nu proberen om het verhaal opnieuw zo te vertellen :p

Vandaag alweer mijn vierde dag hier in Cairns. Mijn vlucht vanuit nederland verliep goed (op de twee gillende kinderen tijdens amsterdam-dubai na, wat slapen onmogelijk maakte haha) gelukkig had ik tussen dubai en melbourne wel veel geslapen. Op melbourne kwam ik toen ik wachtte op mijn vliegtuig, een studiegenoot tegen, hij kwam net het vliegtuig uit waarmee ik naar cairns zou vliegen, echt toevallig!

'S ochtendsvroeg kwam ik aan in cairns. En kon na een uur (7u in ochtend) inchecken en kon direct in mn kamer. Ik slaap met 5 andere meiden. Uit usa, duitsland, japan enz.

De eerste twee dagen had ik goed nodig om te herstellen van mijn jetlag. En gelukkig wen ik steeds meer aan het alleen dingen ondernemen en voor mezelf plannen.
Helaas kon ik niet meteen een zee in want het schijnt dat hier veel krokodillen zijn, en das natuurlijk niet zo chill.

Gister, de derde dag, voelde ik me een stuk beter en ben ik gaan duiken en snorkelen in het great barrier reef! Echt, wat een fantastische ervaring!! Dit is tot nu toe één van mijn mooiste ervaringen! Ik zou zo weer terug willen.
Het is net of je zwemt in een groot aquarium en kon het allemaal bijna aanraken. Heb alle vissen uit Nemo herkent :)

Nu heb ik cairns wel een beetje gezien, en daarom ga ik morgenvroeg naar Airlie beach, oftewel the whitsunday islands!! Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, google het maar even ;) het is er prachtig, op foto's te zien.

Ik hoop dat als ik nu op enter druk het verslag wel goed opgeslagen wordt :)

Liefs en groetjes from Ozzy!

  • 12 September 2014 - 06:53

    Jo Lau En Jim:

    Lieve zussie,schoonzus en tante,

    Het gb reef is echt top. Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Dat moet volgens mij ook geen probleem zijn ;) op de whitsunday's is geen internet joos. Daar moet je het doen met de postduif ;). Geniet ervan joos dikke kus van Jim mij en lau.

  • 13 September 2014 - 17:47

    Aggie:

    Wow, wat een ervaring zeg!
    Je snorkelset kwam dus al goed van pas,
    Geniet maar lekker hoor van alle mooie dingen onderweg!
    Dikke kus van mij.

  • 14 September 2014 - 18:21

    Yaobi:

    Hoi Lieverd!
    Leuk om zo je verhalen te volgen :D
    Xxx Yaobi

  • 15 September 2014 - 09:42

    Ann:

    Hi joos super leuk om allemaal te lezen!
    Hoop dat je Bruce uit Finding nemo nog even niet tegen komt;)
    ben benieuwd naar je foto's!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4179

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 07 Februari 2015

Down Under

Landen bezocht: