Hervey Bay, Noosa en Brisbane! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu Hervey Bay, Noosa en Brisbane! - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu

Hervey Bay, Noosa en Brisbane!

Blijf op de hoogte en volg José

01 Oktober 2014 | Australië, Surfers Paradise

Hallooo weer een nieuw verslag van mij :)

Ik heb weer heel veel gave, coole, fantastische, leuke en waanzinnige dingen beleefd.
Op dit moment zit ik in Surfers paradise oftewel Gold coast. Ben hier paar uur geleden aangekomen en ga morgen de boel verkennen.
In hervey bay heb ik een walvistocht gedaan, echt te gek!! Na hervey bay ben ik naar Noosa gegaan en heb daar veel mensen leren kennen.
Het is overal eigenlijk heel mooi, vooral de stranden en de uitzichten!

In noosa heb ik door het national parc gelopen met twee anderen. Supermooi, zelfs groepen dolfijnen gespot! En hagedissen en een slang die langs mijn voeten liep.
Ik wordt alleen enorm gestoken door muggen, dus wat spul gekocht tegen de jeuk.
Vanuit Noosa ben ik met drie andere jongens met de bus naar brisbane gegaan, en ben daar met twee uit eten geweest en genoten van de fantastische skyline van brisbane 's avonds..
Met een jongen die ik in noosa had leren kennen ben ik ook naar de lone pine geweest, soort dierentuin met koala's, kangoeroes enz enz. Was superleuk!! De dag erna met Finn, zo heet ie, ook brisbane in geweest, gegeten in een heerlijk restaurant en een boottocht over de rivier gemaakt.

Vrijdag ga ik naar byron bay waar een vriendinnetje die ik heb leren kennen, nu ook zit. Niet om jullie jaloers te maken maar het is hier trouwens heerlijk weer, elke dag 30 graden :)

Tot de volgende keer maar weer! Xx

  • 01 Oktober 2014 - 12:38

    Aggie :

    Lieve José, wat beleef je weer leuke dingen allemaal. Over het weer: het is hier prachtig herfstweer! Geniet lekker van al je avonturen en veel plezier! Dikke kus van mama.

  • 06 Oktober 2014 - 10:12

    Lau:

    Nee, nee, het is helemaal niet je bedoeling om ons jaloers te maken ;) Het lukt je toch aardig Joos! Super leuk om weer een verslagje van je te lezen. De lol, enthousiasme en het genieten straalt er vanaf, heerlijk! Veel plezier! dikke kus Lau & Jim (...die net voor het eerst van z'n rug op z'n buik rolde!!)

  • 16 Oktober 2014 - 20:02

    Ineke:

    Aaaah lone pine, daar ben ik ook geweest! Lief he die koala's :)
    Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4169

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 07 Februari 2015

Down Under

Landen bezocht: