Whitsundays en Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu Whitsundays en Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van José Bakker - WaarBenJij.nu

Whitsundays en Fraser Island

Blijf op de hoogte en volg José

21 September 2014 | Australië, Hervey Bay

Hallo daar ben ik weer :)

Vorige week ben ik van Cairns naar Airlie beach gegaan met de Greyhound bus. Was een lange tour van 12 uur maar Airlie beach is super! In de bus had ik een nederlands meisje leren kennen. Ik ben de eerste avond in Airlie beach uitgeweest met haar en nog wat Nederlanders, was echt gezellig!
Ik heb de dag erna een zeiltour naar de Whitsunday islands geboekt, twee dagen met een overnachting op de zeilboot. (foto's). We waren met een groep van 13 personen, paar spanjaarden, italianen, engelsen en duitsers (die zijn hier trouwens in grote getalen) Was echt een top trip!! Eerste dag zijn we naar prachtige stranden geweest. En de tweede dag lekker gesnorkeld en heb gezwommen met zeeschildpadden en allemaal mooie koraalvissen, echt fantastisch!
Na de trip zijn we met een paar naar de pubs geweest incl de crew.

Na 5 dagen Airlie beach, waar ik een hoop mensen had leren kennen, ben ik naar Hervey Bay gegaan. Ik had op de boot namelijk twee duitse jongens leren kennen en ze vroegen mij of ik zin had om mee te gaan met een 4wheeldrive naar Fraser Island. En dat is goedkoper dan dat je een trip boekt. Was leuk en heerlijk gecampeerd als een Ozzy. Veel mooie dingen gezien, ook een slang, hagedis en Dingo's. Voor dingo's moesten we oppassen op het eiland, maar we hadden een overnachting op een camping die was beveiligd, zodat er geen dingo's konden komen.
Na twee dagen fraser island werd ik weer afgezet in mijn hostel in Hervey bay, en moesten de jongens weer door naar Brisbane.

Nu ben ik aan het kijken voor een walvissen tour voor morgen, hopelijk lukt dat, omdat het weer nu een beetje minder is.
Het hostel waar ik nu in zit is trouwens heerlijk, ik heb zelfs een rainshower en het is hier superschoon!

Ik heb ook wat foto's toegevoegd :)

Tot snel weer!! X from Ozzy

  • 21 September 2014 - 11:41

    Aggie:

    Hey lieverd, wat weer een geweldig avontuur!
    En wat heb je weer veel gezien!
    Een hele goede reis verder met veel ontmoetingen;-)
    Dikke kus van mama

  • 22 September 2014 - 07:00

    Paul:

    Hé José! Wat een leuk verslag en wat een ervaringen zeg! Prachtige foto's ook! Liefs uit Bennekom.

  • 22 September 2014 - 07:29

    Heleen:

    Ha Joos! Dat ziet er supergaaf uit zeg! Wat die je veel in korte tijd!
    Geniet ervan, maar volgens mij doe je dat ook zeker wel! Xx

  • 22 September 2014 - 10:38

    Jim/jo/lau:

    hey ozzy,

    Wat een mooie plekjes mag jij bewonderen. De wereld is toch mooi he ;) Wat een mooi weer op Fraiser zeg, dat had je broer niet. Top vertoeven joos.

    x van ons

  • 27 September 2014 - 21:40

    Yaobi:

    Wauw, mooie foto's! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

José

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 07 Februari 2015

Down Under

Landen bezocht: